De Differ Connect oplossing is hét verbindingsstuk van de verschillende softwarepakketten in de verzekeringsmarkt. De Differ Connect oplossing maakt de communicatie tussen front-office en backoffice systemen mogelijk.
Binnen het verzekeringslandschap zijn er vele verschillende systemen beschikbaar waarin diverse belangrijke data wordt opgeslagen. Tijdens de dagelijkse processen van verzekeraars en (gevolmachtigde)agenten dient deze data constant beschikbaar en actueel te zijn. Zo wilt u bijvoorbeeld binnen uw front-end oplossing graag data inzichtelijk hebben die in uw backoffice systeem is vastgelegd. Indien deze data aangepast wordt, wilt u ook zeker zijn dat deze op alle juiste plekken wordt ge-update.
Hierbij biedt de Differ Connect oplossing de uitkomst. Door onze jarenlange ervaring hebben wij uitgebreide kennis van de verschillende systemen in de markt en zijn wij in staat om hier ook uitgebreid mee te communiceren. Hiermee garanderen wij u dat uw data altijd actueel en up2date is!
Wilt u weten hoe Differ Solutions ú kan helpen uw bedrijfsprocessen te optimaliseren en uw dienstverlening aan uw klant naar een nóg hoger niveau te tillen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Onderdeel van
Differ Solutions is onderdeel van Inpact. De Inpact nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je hier in!
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe je af te melden, onze privacypraktijken en hoe we ons inzetten om je privacy te beschermen en respecteren.
Differ Solutions © 2024